Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Monika C. 2018-08-27 14:20:11
Autor zdjęcia/źródło: Mat. prasowe akcji: "Położna na medal"
31 lipca zakończył się pierwszy etap konkursu „Położna na medal”, w ramach którego wybierana jest najlepsza położna w kraju. Do 5. jubileuszowej edycji kampanii zostało zgłoszonych 497 położnych z całej Polski, z czego do tej pory potwierdziło swój udział w konkursie 450 położnych. Do 31 grudnia na stronie www.poloznanamedal2018.plmożna oddawać głosy na zgłoszone kandydatki. Organizatorem kampanii i konkursu jest Akademia Malucha Alantan. Mecenasem została marka Alantan Plus.
Na czym polega konkurs „Położna na medal”?
31 lipca minęły cztery miesiące od startu 5. edycji kampanii „Położna na medal”. Jednym z elementów kampanii jest konkurs o tej samej nazwie. Składa się on z dwóch etapów. W pierwszym etapie, który trwał od 1 kwietnia do 31 lipca br. można było nominować położne oraz głosować. Natomiast w drugim etapie, który potrwa do końca grudnia br. można głosować na zgłoszone położne. Konkurs „Położna na medal” to najbardziej prestiżowy konkurs w środowisku, odbywający się nieprzerwanie od 5 lat. Jego celem jest wyłonienie trzech najlepszych położnych w kraju oraz wyróżnienie po jednej położnej w poszczególnych województwach.
Ogłoszenie zwycięzców tegorocznego plebiscytu odbędzie się w styczniu 2019 roku.
1 kwietnia wystartowała 5. jubileuszowa edycja kampanii społeczno – edukacyjnej „Położna na medal”, której celem jest podnoszenie w społeczeństwie świadomości roli, jaką położne odgrywają w opiece okołoporodowej, jak również promocja nowoczesnych standardów opieki okołoporodowej. Standardów zgodnych zarówno z przyjętymi przez środowisko położnicze i medyczne wymaganiami, jak i oczekiwaniami pacjentów. Ponadto w trakcie kampanii prowadzone są działania edukacyjne dotyczące roli położnej podczas ciąży, porodu i połogu. Laureatki konkursu „Położna na medal” przygotowują materiały eksperckie dotyczące najważniejszych zagadnień związanych z ciążą, porodem, połogiem i opieką nad noworodkiem.
„ Decydując się na organizację konkursu „Położna na medal”, chcieliśmy podkreślić, jak ważną rolę w opiece nad kobietą w ciąży, podczas porodu i połogu odgrywa położna. Nagradzając co roku położne, które w sposób szczególny wyróżniają się niestandardowym podejściem do opieki nad kobietą, chcemy podkreślić jak ważna jest ich rola. To właśnie ich pasja, zaangażowanie oraz wiedza dają ogromną szansę, aby pokazać społeczeństwu, jak wiele w opiece nad kobietą i dzieckiem przyszła mama zawdzięcza położnej. Za każdym razem, nagradzając położne podczas Gali, mówimy głośno, dziękujemy nie tylko w imieniu swoim, ale wielu kobiet, które każdego roku nominują coraz więcej położnych do plebiscytu” mówi Iwona Barańska z Akademii Malucha Alantan, pomysłodawcy i organizatora kampanii „Położna na medal”.
Kampania „Położna na medal” organizowana jest przez Akademię Malucha Alantan pod patronatem Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych, Polskiego Towarzystwa Położnych, Fundacji Rodzić po Ludzku oraz Stowarzyszenia Dobrze Urodzeni. Mecenasem kampanii jest marka Alantan Plus.
W kampanię zaangażowało się wielu partnerów medialnych, lista mediów znajduje się na stronie www.poloznanamedal2018.pl.
Położna na Medal to prowadzona od 2014 roku kampania społeczno-edukacyjna zwracająca uwagę na kwestie związane z koniecznością podnoszenia standardów i jakości opieki okołoporodowej w Polsce poprzez edukację i promocję dobrych praktyk. Istotną kwestią kampanii jest również podnoszenie świadomości społecznej na temat roli położnych w opiece okołoporodowej.
Jednym z kluczowych elementów kampanii jest konkurs na najlepszą położną w Polsce. Zgłoszenia do tegorocznej, piątej edycji konkursu przyjmowane były od 1 kwietnia do 31 lipca 2018r. Głosy na nominowane położne można oddawać od 1 kwietnia do 31 grudnia 2018 roku. Oddawanie głosów odbywa się na stronie www.poloznanamedal2018.pl
Patronat honorowy nad kampanią i konkursem objęła Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych. Patronat merytoryczny sprawują: Polskie Towarzystwo Położnych, Fundacja Rodzić po Ludzku oraz Stowarzyszenie Dobrze Urodzeni. Mecenasem kampanii jest marka Alantan Plus.
Dodatkowe informacje
Monika Majcher
Heima Public Relations
Email: monika.majcher@heimastudio.pl
Tel.: +48 728 120 011
Joanna Stawicka - Zarzecka
Heima Public Relations
Email: js@heimapr.pl
Tel: +48 736 238 159
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.